E-Shop

Trenger du hjelp?

En ny generasjon munnmasker.

Noe nytt for munnmasker. Deltrian Protective Equipment, født av partnerskapet mellom filtreringsspesialisten med base i Fleurus og Wallonia, har nettopp markedsført type II kirurgiske masker som er knyttet til et virucid plassert på det ytre laget av masken.

Publisert 02.04.2021

Masque - DeltriNox - Starter Kit 2 | Deltrian Protective

Kontakt oss

I tillegg til den klassiske beskyttelsen gir den 99 % nøytralisering av alle virus, inkludert Covid-19, på 10 minutter. Alt mens du sikrer pustekomfort identisk med en klassisk maske.

"Det virucidale laget er helt ufarlig for brukeren "

Jean Kalyvas, Markedssjef i Deltrian

Det er sitronsyre, med velkjente desinfiserende egenskaper. Men for å utvikle denne masken har Deltrian inngått et samarbeid med en luxemburgsk spin-off, Molecular Plasma Group, spesialisert på plasmateknologi som i dette tilfellet gjør at stoffet virkelig kan podes inn i maskens fiber. Uten risiko for brukeren. Forskningssenteret Centexbel og List har sertifisert produktet.

For Deltrian er dette nye produktet en måte å sikre mer lønnsomhet på:

"Umulig, for klassiske masker, å slå asiatiske priser. Med dette innovative produktet som vi for øyeblikket er de eneste (Red.anm.: i noen uker til) som produserer i Belgia, har vi et forsprang. "

Jean Kalyvas, Markedssjef i Deltrian

Deltrians mål er å opprettholde produksjonen av 1,5 millioner masker per uke, alle typer samlet. Og for å erstatte den klassiske type II med type II + (med virucid).Solgt 0, €58 per stykke på Deltrian-nettstedet, før du snart er på apotek, masker II+ de koster sikkert 30 % mer, men varigheten av effektiviteten multipliseres med to. Hvis helsepersonell skulle være først bekymret, bør alle som er bekymret for deres sikkerhet bruke det, mener vi i Deltrian.

Kilde: Fremtiden: En ny generasjon munnmasker

Forfatter: Benoît Wattier

Kontakt oss

Har du spørsmål? Vårt team er her for å hjelpe deg.

Våre eksperter er tilgjengelige for å svare på alle dine spørsmål.

Kontakt vår ekspert