E-Shop

Trenger du hjelp?

Deltrian-masker, i Fleurus, inaktiverer 99% av virus, inkludert viruset til Covid.

I Fleurus er Deltrian et av de selskapene som har kommet tilbake. Spesialiserer seg på luftfiltrering, og har utnyttet helsekrisen til å diversifisere seg til produksjon av borger- og kirurgiske masker. Lysene har nettopp blitt grønne for sitt siste tillegg, DeltriSafe +, utstyrt med et antiviralt skjold.

Publisert 28.03.2021

Masque - DeltriSafe+ Type IIR | Deltrian Protective

1.

En virucidal maske

2.

Venter på Deltrinox

På rekordtid satte Fleurusienne SME opp to, deretter fire produksjonslinjer.

"For tiden produserer vi 1,5 millioner masker / uke. Vår kapasitet ville tillate oss å gå utover: mellom 100 og 120 millioner masker/år. Men konkurransen, spesielt fra Kina, er hard. "

Jean Kalyvas, salgs- og markedsdirektør i Deltrian

Prestasjonene hans er imponerende. På bare noen få minutter deaktiverer dette belegget 99,9 % av virus, inkludert koronaviruset som er ansvarlig for Covid-19. Den filtrerer også 98 % av bakteriepartiklene. Alt med bevart komfort: DeltriSafe-masken kan brukes i 8 timer samtidig som den garanterer effektivitet og pusteevne. Installasjonen av dette virale skjoldet finner sted i Fleurusiennes-fasilitetene i Deltrian, takket være det nylige anskaffelsen, for én million euro, av en ny maskin.

Deltrian venter nå på sertifisering av denne antivirale prosessen for sine type IIR kirurgiske masker, de som også beskytter mot projeksjon av dråper og kroppsvæsker. Lysene kan bli grønne i løpet av de neste dagene.

Venter på Deltrinox

Og arrangementene vil også følge hverandre for Fleurusienne SME. I april, takket være samarbeidet med NanOx, en Wépion-oppstart, bør Deltrian utvide utvalget ytterligere med Deltrinox, en gjenbrukbar silikonmaske for helsepersonell. Men ikke bare! Det er også en utmerket parade mot fint støv. Det bør også interessere horecasektoren. Til slutt vil ikke motesiden etterlate deg likegyldig heller…

Når det gjelder arbeidsplasser, har denne diversifiseringen i produksjonen av masker tillatt opprettelsen av rundt tjue arbeidsplasser.
Selv om du må forholde deg til konkurransen, er «Made in Belgium» fortsatt populært.

"Vi klager ikke, selv om ingenting er sikkert og vi må kjempe hver dag. Vi har valgt å ikke selge ut våre priser, men å satse på forskjellige, innovative kvalitetsprodukter, laget lokalt og solgt til en rettferdig pris. "

Jean Kalyvas, salgs- og markedsdirektør i Deltrian

Har du spørsmål? Vårt team er her for å hjelpe deg.

Våre eksperter er tilgjengelige for å svare på alle dine spørsmål.

Kontakt vår ekspert