E-Shop

Trenger du hjelp?

Skuffelse for fleurusien Deltrian på grunn av Covid...

Mens det også skulle delta i den store globale teknologimassen, måtte Deltrian-selskapet, basert i Fleurus, imidlertid holde seg hjemme.

Publisert 12.01.2022

Kontakt oss

“Personen med ansvar for å være tilstede på stedet, som hadde forberedt alt, fanget endelig Covid-en dagen før avreise…”, beklager Jean Kalyvas, markedssjef i Deltrian. Ironien kan få deg til å smile: koronaviruset hindrer Deltrian i å ta turen til Las Vegas, mens det er takket være viruset at selskapet opplevde en stor boom i virksomheten med sin produksjon av masker.

"Sirkelen er komplett: DNAet vårt er og forblir luftfiltrering. "

Jean Kalyvas, markedssjef i Deltrian

Dette fraværet undergraver imidlertid ikke ambisjonene og motivasjonen til selskapet. “Sirkelen er komplett: DNAet vårt er og forblir luftfiltrering. Etter å ha lansert produksjonen av maskene, er vi forpliktet til å forbedre prosessene våre og kvaliteten på maskene våre for å kjempe mot masker fra asiatiske land. På dette prinsippet samarbeidet vi for å bringe frem DEN virusdrepende masken. Og vi fant en måte å bringe denne teknologien til luftfiltrene våre! », jubler Jean Kalyvas. Det er denne teknologien Deltrian hadde til hensikt å presentere på CES.

Dette virusdrepende systemet inneholder et filter som fanger og nøytraliserer virus opptil 99 % (Covid eller andre). “Virus i den filtrerte luften er inaktivert. Systemet er effektivt i både tørre og fuktige miljøer, og reduserer risikoen for overføring og spredning av virus og bakterier i luften, legger Deltrian til. Teknologien brukes på masker, men også på luftbehandlingsenheter, spesielt på kontorer, verksteder, sykehus og klinikker, laboratorier, skoler osv., selv på eksisterende installasjoner, “uten behov for modifikasjoner” .

Dette virucidale filteret brukes allerede av en Deltrian-kunde, det svenske selskapet Systemair. “Det er en viktig klient, som har mange filialer over hele verden”,, bemerker Jean Kalyvas.

Den amerikanske messen CES kunne derfor vært en mulighet for Deltrian til å score et stort slag på globalt nivå. Men andre er allerede på kalenderen, med besøk i Frankrike og Tyskland.

Kontakt oss

Har du spørsmål? Vårt team er her for å hjelpe deg.

Våre eksperter er tilgjengelige for å svare på alle dine spørsmål.

Kontakt vår ekspert