Hulp nodig?

Teleurstelling voor de fleurusien Deltrian vanwege de Covid….

Hoewel het ook was om deel te nemen aan de grote wereldmassa van technologie, moest het bedrijf Deltrian, gevestigd in Fleurus, thuis blijven.

Gepubliceerd op 12.01.2022

Contacteer ons expert

“De persoon die verantwoordelijk was voor de aanwezigheid ter plaatse, die alles had voorbereid, kreeg de dag voor vertrek eindelijk Covid te pakken…”, klaagt Jean Kalyvas, marketingmanager bij Deltrian. De ironie zou je kunnen doen glimlachen: het coronavirus verhindert Deltrian om de reis naar Las Vegas te maken, terwijl het dankzij het virus een grote vlucht heeft genomen in zijn activiteiten met zijn productie van maskers.

"De cirkel is rond: ons DNA is en blijft luchtfiltratie. "

Jean Kalyvas, Marketingmanager van Deltrian

Deze afwezigheid doet echter niets af aan de ambities en motivatie van het bedrijf. “De cirkel is rond: ons DNA is en blijft luchtfiltratie. Na de lancering van de productie van de maskers, zetten we ons in om onze processen en de kwaliteit van onze maskers te verbeteren om maskers uit Aziatische landen te bestrijden. Op basis van dit principe hebben we samengewerkt om HET virucidale masker aan het licht te brengen. En we hebben een manier gevonden om deze technologie naar onze luchtfilters te brengen! », verheugt Jean Kalyvas zich. Het is deze technologie die Deltrian op CES wilde presenteren.

Dit virusdodende systeem bevat een filter dat virussen tot 99% opvangt en neutraliseert (Covid of andere). “Virussen in de gefilterde lucht worden geïnactiveerd. Het systeem is effectief in zowel droge als vochtige omgevingen en vermindert het risico op overdracht en verspreiding van virussen en bacteriën in de lucht”, voegt Deltrian toe. De technologie wordt toegepast op maskers maar ook op luchtbehandelingskasten, in het bijzonder in kantoren, werkplaatsen, ziekenhuizen en klinieken, laboratoria, scholen, enz., zelfs op bestaande installaties, “zonder dat er aanpassingen nodig zijn” .

Dit virusdodende filter wordt al gebruikt door een klant van Deltrian, het Zweedse bedrijf Systemair. “Het is een belangrijke klant, die vele vestigingen heeft over de hele wereld”, merkt Jean Kalyvas op.

De Amerikaanse vakbeurs CES had voor Deltrian dan ook een kans kunnen zijn om op mondiaal niveau een flinke klap uit te delen. Maar andere staan ​​al op de kalender, met bezoeken aan Frankrijk en Duitsland.

Contacteer ons expert

Heeft u vragen? Ons team staat voor u klaar om u te helpen.

Onze experts staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Neem contact op met onze expert